Turn an Ordinary Skirt into a Sexy One


A classic skirt was given a discrete sexy touch


I made this skirt a long time ago using some bigger amount of fabric I had bought on a sale, because it is really beautiful and comfy. The material is some sort of very thin fleece (for light suits) in light grey, with discrete vertical, randomly positioned stripes, which gives it a nice look, just the way I like it. I love grey, especially lighter and cooler tones because they combine well with bright colours, such as red (my favourite), purple, pink, etc.

As I already said, I bought a larger amount of this fabric, partly because it has some elastine, just enough to stretch a bit around the body when sewn tighter than usual. Out of this material I had also sewed a pair of trousers and an autumn dress.
Rekoh, kupila sam veću količinu jednim delom i zbog toga što u sebi ima i malo elastina, taman toliko da prati liniju tela kada od njega sašijete uži model. Od ovog materijala prethodno sam sašila i pantalone i

 


Suknju sam sašila po najobičnijem kroju bez pojasa, bez ušitaka, sa rajsferšlusom sa strane. Od linije kukova suknja je ravnog kroja i seže do iznad kolena.

Na donjim slikama raširila sam naknadno našiveni pojas da bi se video kroj suknje.

Dok je bila obična, bez pojasa, nosila sam je rado, ali povremeno, uglavnom u nekim zvaničnijim prilikama, i tek je ideja koju sam videla od već ranije pomenute kreatorke Gianny L. stvorila u mojoj glavi jedno malo savršenstvo.


Verovatno je i izbor materijala koji je Gianny L. upotrebila uticao na to da baš ovoj suknji dodam ovakav detalj - njen izbor bila je svetlo-siva žersej tkanina.


Dovoljno je, dakle, bilo sašiti samo pojas sa 6 petljica s prednje strane kroz koje se provuče pantljika za pertlanje nalik onome na korsetima, pa da i najobičnija konzervativna suknja postane jedna mala, unikatna provokacija.


Osim pojasa, kroj sam od kukova naniže suzila da bih dobila ono što se na engleskom zove "pencil skirt", t.j. tesno pripijena suknja. Ja ovaj model obožavam, a naročito mi se sviđaju suknje čija dužina dopire do sredine listova (tzv. "tea length"), koju smo gledali u brojnim američkim filmovima iz 50-ih godina XX veka.

Zadnja strana - pojas je celom dužinom, ali prišiven samo na bočnim ivicama
Interesantna stvar kod ovog korset detalja leži u tome što pantljiku možete promeniti. Ja sam kupila nekoliko boja uzane satenske trake, tako da mogu da ih menjam u zavisnosti od raspoloženja i kombinacije košulja, majica i bluza koje nosim sa suknjom.


Korset pertlanje i inače na ženskim odevnim predmetima provocira i golica maštu, a na ovom modelu tek elegantno nagoveštava ono divlje u svakoj ženi koje često biva skriveno pod čednošću večite klasike.

Comments